Transformacja cyfrowa – wdrożenie i utrzymanie nowoczesnych systemów wspomagających biznes

Kancelaria Krzyżagórska Łoboda i Partnerzy oraz Pracodawcy Pomorza:

„Transformacja cyfrowa – wdrożenie i utrzymanie nowoczesnych systemów wspomagających biznes”, które odbyło się w dniu 30 listopada 2023 roku.

W dobie dynamicznych zmian w świecie biznesu, nowoczesne rozwiązania technologiczne stanowią klucz do optymalizacji operacji zarówno w obszarze produkcji, jak i finansów. Jednak wdrożenie przełomowych zmian infrastrukturalnych wymaga odpowiednich systemów i zarządzania nimi. To niezwykle ważne, aby rozumieć wyzwania i ryzyka związane z inwestycjami w nowoczesne technologie oraz umieć nimi skutecznie zarządzać.

Szkolenie poprowadzili:

Małgorzata Dąbrowska – doświadczony adwokat, specjalizujący się w kompleksowej obsłudze prawnej biznesowych procesów, negocjacji kontraktów oraz rozwiązywania sporów gospodarczych. Jej praktyka koncentruje się na branżach IT, handlowej, produkcyjnej, architektonicznej, budowlanej i hotelarsko-turystycznej, a także ochronie własności intelektualnej i prawach nowych technologii.

Dominik Longo – absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego. Obecnie aplikant radcowski III roku. Specjalista z obszaru prawa nowych technologii, e-commerce, compliance, sporządzania i analizy umów gospodarczych (w tym umów z obszaru IT) oraz prawa konsumenckiego.

Szkolenie dedykowane przede wszystkim właścicielom przedsiębiorstw, kadrze zarządzającej oraz członkom zespołów IT odpowiedzialnym za negocjacje z dostawcami i prowadzenie projektów wdrożeniowych oraz utrzymaniowych w organizacji.

Główne tematy szkolenia obejmują:

1. Usługi Chmury Obliczeniowej: dowiedzą się Państwo o różnych rodzajach usług chmury obliczeniowej, takich jak dostawa oprogramowania (SaaS), dostawa platformy deweloperskiej oraz oprogramowania (PaaS) oraz dostawa infrastruktury IT (IaaS). Przedstawimy cechy tych usług na przykładach systemów.

2. Systemy On Premise: zapoznają się Państwo z charakterystyką rozwiązań typu „on premise” oraz ich zastosowaniem.

3. Porównanie Chmury Obliczeniowej i Systemów On Premise: omówimy wady i zalety każdego z tych rozwiązań, aby pomóc Państwu dokonać właściwego wyboru.

4. Umowa Wdrożeniowa: dowiedzą się Państwo, na co zwracać szczególną uwagę przy zakupie i wdrożeniu systemu, zarówno w przypadku usług chmury obliczeniowej, jak i oprogramowania on premise.

5. Umowa o Gwarantowanym Poziomie Świadczenia Usług (SLA): omówimy kluczowe kwestie związane z umowami SLA, zarówno w kontekście usług chmury obliczeniowej, jak i oprogramowania on premise.

6. Umowa Serwisowa: przedstawimy istotne aspekty umów serwisowych, zarówno w przypadku usług chmury obliczeniowej, jak i oprogramowania on premise.

7. Pytania i Odpowiedzi (Q&A): na zakończenie szkolenia będzie okazja do zadawania pytań i uzyskiwania klarownych odpowiedzi od naszych ekspertów.

https://pracodawcypomorza.pl/exnt/impreza/1732

Nawigacja